Ασκήσεις γιόγκα που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας στο σπίτι

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on vk
Share on tumblr
Share on digg
Share on mix
Share on whatsapp
Share on email
Φορολογική απάτη στις ΗΠΑ: Πάμπλουτος επιχειρηματίας απέκρυψε κέρδη 2 δισ. δολαρίων

Θέλετε έναν εύκολο τρόπο για να διατηρείτε το σώμα σας και τη νεανικότητα σας; Η γιόγκα μπορεί να είναι η απάντησή σας.

Η γιόγκα είναι ένας τρόπος άσκησης, που βελτιώνει το κυκλοφορικό, το νευρικό σύστημα, και τους μύες. Οι άνθρωποι όλων των ηλικιών, που κάνουν γιόγκα, δυναμώνουν τα οστά και τους μύες τους, βελτιώνουν τη στάση του σώματος τους, αναπνέουν καλύτερα, χαλαρώνουν και βελτιώνουν τη γενική υγεία και τη ζωτικότητά τους. Όλα αυτά, με τη σειρά τους, τους δίνουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν στην φυσική δραστηριότητα που νόμιζαν ότι είχαν χάσει, λόγω της ηλικίας.

H γιόγκα στον 21o αιώνα είναι η διαδικασία αποκάλυψης του εαυτού σας. Είναι ένας τρόπος για να μείνετε ήρεμοι σε έναν ταραχώδη κόσμο. Κατά τη διάρκεια των αιώνων οι γιόγκι έχουν χρησιμοποιήσει στάσεις, για να διδάξουν στους μαθητές, πώς να ζουν σε δύο διακριτούς κόσμους: τον σωματικό και τον πνευματικό.

Για να αντέξετε, τις αλλαγές που συμβαίνουν στον πλανήτη, πρέπει να φροντίζετε το σώμα σας. Η πρόωρη γήρανση είναι μια διαδικασία του 21o αιώνα. Όσοι από εσάς έχετε ασκήσει γιόγκα για χρόνια, έχετε επιβραδύνει τη διαδικασία της γήρανσης δραματικά. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Επίσης, δεν έχει σημασία τo επίπεδο φυσικής κατάστασης που έχετε. Η γιόγκα είναι εφικτή για όλους. Θα βοηθήσει στην απελευθέρωση της στατικής ενέργειας από το σώμα σας, οι πόνοι θα εξαφανιστούν και το δέρμα σας θα λάμπει.

Τέλος, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι, η τακτική πρακτική της γιόγκα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις αντιδράσεις ενός ατόμου με το άγχος, και να ελαχιστοποιήσει τα επίπεδα της φλεγμονής στο σώμα, η οποία μπορεί να προκαλέσει πολλές από τις ασθένειες της γήρανσης.

Πατήστε λοιπόν play στο παρακάτω video και ξεκινήστε…

 

 

ΠΗΓΗ