Αυξημένη κατά 37,5% η κίνηση στο δεύτερο lockdown σε σχέση με το πρώτο

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on vk
Share on tumblr
Share on digg
Share on mix
Share on whatsapp
Share on email
Αυξημένη κατά 37,5% η κίνηση στο δεύτερο lockdown σε σχέση με το πρώτο

Αυξημένη κατά 37,5% η κίνηση στο δεύτερο lockdown σε σχέση με το πρώτο, αφού οι εικόνες μαρτυρούν από μόνες τους πως οι δρόμοι δεν θυμίζουν σε τίποτα την περίοδο του Μαρτίου. 

Σε σχέση με το πρώτο lockdown της άνοιξης, η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας αυξήθηκε κατά 37,5%, ενώ εμφανίζεται μειωμένη κατά 15,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών.

Ειδικότερα, η κυκλοφορία των οχημάτων ήταν κατά πολύ μειωμένη στο πρώτο lockdown, ενώ συνολικά η μεγαλύτερη μείωση καταγράφεται σε κεντρικές λεωφόρους, όπως η Πανεπιστημίου η Μεσογείων και η Συγγρού.

Συνολικά οι αρτηρίες με τη μεγαλύτερη επιβάρυνση είναι η Λεωφόρος Κηφισού, η Ποσειδώνος, η Βασιλίσσης Σοφίας και η Κηφισίας.

Σε αντίστοιχη σύγκριση για το πρώτο lockdown, φαίνεται ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.

Από στατιστική ανάλυση κυκλοφοριακών στοιχείων που ελήφθησαν για περιόδους με lockdown και χωρίς (Μάρτιος και Δεκέμβριος 2019/2020) για 12 βασικές αρτηρίες της Αττικής, παρατηρούμε τα εξής:

–    Η κυκλοφορία κατά τη διάρκεια του 2ου lockdown φαίνεται να αυξήθηκε κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του πρώτου. Γεγονός που οφείλεται στη διαφοροποίηση των περιοριστικών μέτρων κατά τη δεύτερη φάση.

–    Στο 2ο lockdown όπως έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα, η κυκλοφορία μειώθηκε κατά 15,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Δεκέμβριος 2019) που δεν είχαμε ακόμα το θέμα της πανδημίας.

–    Η αντίστοιχη σύγκριση για το 1ο lockdown έδειξε ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν και τα ποσοστά μείωσης ή αύξησης της κυκλοφορίας ανάλογα με τη  την χρονική περίοδο.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι 

–    Πανεπιστημίου (77,3% μείωση), Πατησίων – Αλεξάνδρας (μόλις 3,8%-9,8% μείωση)

–    Μεσογείων – Συγγρού (έως και 59,8% μείωση)

 

ΠΗΓΗ